... endast proteiner

Den här dagen är fantastisk! Vilket väder vi har fått:-) Jag sov riktigt länge i morse... Givetvis var jag ute med Elvis tidigt men efter han rastats så kröp jag ner i sängen igen och drog mig riktigt länge. Det var så himla skönt och kändes riktigt lyxigt.
Jag och Mr X åt en härlig brunch på Kvarnen och Elvis fick snällt ligga i väskan under bordet medan vi åt.
Behöver jag påpeka att jag endast åt proteiner? Jag bävar för på måndag, uhhh! Tack och lov för Adobe:-)

Nu har jag precis gått en rask powerwalk och ska svepa en proteinshake. Det blir endast flytande föda nu under kvällen.
Shit, vad man utsätter sig för lidande. För att ta en bild. Som hela sverige kommer att kunna ta del av. Borde jag tackat nej till det här uppdraget? Jag vet inte... Förhoppningsvis är jag i sämre form i mitt huvud än vad jag är ur en objektiv synvinkel...

I kväll ska vi ha en mysig och lugn kväll. Om en timme börjar Expedition Robinson, det vill jag inte missa! Vi laddade ner alla föregående avsnitt och jag och Mr X sträck tittade på fyra avsnitt i går kväll. Jag tycker faktiskt att TV4 har fått till årets Robinson riktigt bra. Både då det kommer till deltagarna (starka personligheter) och programmet är klippt jäkligt snyggt. Well done!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0