Fredag hela veckan

I dag känns det som det kommer att bli en bra dag:-) Jag hade fått blommor av min arbetsgivare då jag kom till jobbet, bara en sån sak! En riktigt fin start på dagen och en fantastisk start på en efterlängtad helg. Jag och min väninna Kristina ska köra ner till skåne och hämta hem min efterlängtade hundvalp. Jag ska bli matte:-)

Det blir inte bara nöje nere i skåne utan jag ska även göra ett fotojobb under helgen. För vilken uppdragsgivare kan jag tyvärr inte avslöja i detta skedet. I promise to tell you later;-)

Volvocars sponsrar med en C70 cabroliet. De är mina "gamla vapendragare" och jag är ambassadör för dem. Jag har lovat att lägga upp riktigt fina bilder i bloggen från vår "roadtrip".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0