FUCK YOU!

Mr X stack precis till gymmet och mobbade mig för att jag är för trött för att träna just nu. Kanske senare, det är mycket möjligt att jag gör det. Jag vet inte hur gymmen har öppet i dag under påsken.

 "- Känn här! , sa han malligt (men dock med glimten i ögat) på sin stenhårda bak). Om ett år kanske din kan vara lika dan om du ligger i hårdträning dvs... *ler skälmskt* " - Fuck you!, jag ska allt visa dig! Och sluta köpa en massa glass till mig (som han vet att jag älskar) jämt å ständigt! DEt är ju inte HAN som äter upp den, utan jag. Den ligger där i frysen och lockar; " ät mig, ät mig och gärna med chokladsås! " Jäkla skit, eller hur. Ni vet hur det är- kära meddrabbade systrar?

Nu ska jag ut på en liten power walk för att möta upp honom vid gymmet vid globen. Kram och ha en fin Påsk Afton:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0