GI Bolognese a lá Malin

I går tränade jag rygg och mage (alltid mage) samt en del armhävningar (bröst, axlar, triceps). Man får så snygga armar och axlar av armhävningar. Det hade varit fint om jag hade haft möjlighet att fota träningsövningar och lägga upp i bloggen men det funkar inte riktigt i praktiken.

Efter träningen var jag hembjuden på middag av en kollega och jag blev serverad en vegetarisk rätt med Tofu och grönsaker. Den var god men stark! 

Dagens lunch blir GI köttfärssås med fullkornspasta och sallad. 

Köttfärssås: nötfärs, bacon, lök, vitlök, röd färsk peppar, rivna morötter, persilja, tomatpuré, lättcremefraiche (15%), vatten, slt och peppar. Kokas i 45 min.

Sallad: isbergssallad, tomat, squash, rivet äpple, kokta grönsaker (mix) samt en vinergretté (vinäger, olja, salt, lite socker)

Pasta: Fullkornspasta (kokas 7 min)

Toppa med persilja och riven parmesan, servera:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0