Inte utan min Equlaizer...

Jag har på rekommendation från Emma köpt en fantastiskt bra foundation "Equlaizer" från Etée Lauder.  Jag har insett nu att jag måste börja använda lite "finlir" för att se snygg ut med tanke på min ålder. Visst, jag ska inte göra en höna av en fjäder... men jag märker faktiskt av strukturförändringar i hyn och det vore nog bra att börja med regelbundna ansiktsbehandlingar (AHA), vitaliserande C-vitaminskrämer och absolut inte sola. Jag har även blivit lovad en tandblekning av en väldigt snäll person:-)

Kommentarer
Postat av: rozis

Och jag stirrar mig blind på nya rynkor vid ögonen. De verkar ha uppkommit på flygresan från Frankrike till Sverige, för jag lovar att de inte har funnits förut. Men nu sitter de där och hånar meig varje gång jag står framför spegeln....

2009-04-15 @ 15:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0