Modelljobben strömmar in:-)

Jag har världens gulligaste och bästa bokare på Zapmodels som heter Micaela. Hon anstränger sig verkligen för att få ut mig på marknaden och nu är jag bokad på ett till jobb på tisdag för Aftonbladets bilaga. Jag ska jobba med min Ewfa Löpp som är helt underbar och jätte duktig stylist. Vi har gjort många jobb tillsammans genom åren. Kul!

Det är kul att  jobben strömmar in för då är det lättare att hålla sig ajour och inte "glömma bort"  att man är just modell. Annars är det lätt att det slinker ner en chokladbit här och där och då blir det "panik" då man plötsligt blir bokad på jobb om man inte känner sig i form. Det är inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0