Plåtningen gick bra

Plåtningen för Tara gick bra och den var inte alls så läskig som jag hade förväntat mig. Jag hade förvisso bikini (en väldigt liten baddräkt) men en orange chiffong klänning över. Så det var inte så utlämnande som jag hade förfasats över. Vilken lättnad:-) Teamet älskade förstås hjärtekrossaren Elvis och han kommer också vara med på bild. Men tyvärr får han inget gage...

Nu har jag ätit en försenad GI lunch  med biff och bambuskott. Gott! Jag var utsvulten efter fotograferingen eftersom jag inte hade ätit något innan. Jag ville att magen skulle vara så platt som möjligt. Mr X sa att han aldrig förr sett mig så "krigsmålad" som i dag. Visst, det var rätt mycket make men snyggt. Bilderna kommer att bli jätte bra och tidningen kommer ut i början av juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0