"SATS i Horan"

Ni får ursäkta mitt lilla uppehåll över helgen men jag har inte varit i närheten av någon dator. Jag har passat på att vara ute i det fina vädret och njutit, umgåtts med vänner och tränat. I lördags tränade jag bröst, axlar och mage på det nya SATS gymmet i Hornstull - "Horan", som vissa Stockholmare väljer att kalla Hornstull:-) 

Hur som helst så var detta gym verkligen något som jag kan rekommendera vidare; super fräscht, rymliga lokaler, ett bra redskapsutbud, trevliga duschrum och personalen var genuint gulliga. Det ligger lite avsides dock, beroende på var man bor i Stockholm så klart... Om jag utgår från min egen adress så ligger det inte direkt runt hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0