Upptagen kvinna

I dag har jag massor av punkter att bocka av på mitt schema. Tyvärr uteblev lunchträningen och det var åtminstone tur att jag promenerade till jobbet i morse och det ska jag även göra hem. Dessutom har mitt kostupplägg för dagen funkat sådär och jag sitter fortfarande och knaprar på min frukost framför datorn. Vilken förtappad varelse jag är:-)

Jag ska ner till skåne i helgen och hämta hem lille Elvis ( Engelsk Staffordshire bullterrier) 9 veckor och det är mycket att förbereda inför det. Min flytt börjar närma sig med stormsteg och jag har även börjat att få en del löpande beställningar på konstprojekt. Toppat på detta så ligger det en hel del annat jobb under ytan och puttrar. Det är mycket som är på gång och det är bara kul:-) Tara fotograferingen äger rum nästa vecka och jag måste vara i form tills dess men det är inga problem, det ska nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Roza

Vännen det låter toppen med allt som är på g!!! Och att folk har fått upp ögonen för din konst och vill köpa av dig! Jag är så stolt över din talang grattis!!!!

2009-04-15 @ 15:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0