Är sugen på glass

Det är söndag morgon. Slutet på helgen och dagen före min skolstart på Lillsved. Den här helgen har jag ägnat åt att bara pyssla hemma med lägenheten och har bland annat  planterat om blommor, slängt upp gardiner i köket och fixat taklampor till samtliga rum. På så vis kan jag vara aktiv i lägenheten efter klockan 18.00 !:-) Har svårt för då det blir dunkelt. Vill kunna SE mina prylar ordentligt. Tror inte att jag är särskilt unik i det? 

Då man börjar pyssla och inreda så vill man bara fortsätta och göra allt färdigt, så det är klart. På tisdag levereras min nya garderob och bara den kommer att bli ett ansiktslyft. Därefter saknas endast en sänggavel och en byrå som jag har bestämt mig för att köpa till det stora rummet. Sen är det i princip klart men lite konst på väggarna skadar ju inte.

NU ska jag gå ut med Elvis på hans "morgonpromenad". Snacka om att jag har det bra som hundägare till en sjusovare...

Är sugen på att köpa en Magnum till frukost (gillar den med vitt chokladhölje med jordgbbs glass innuti) men jag borde låta bli. De senaste två månaderna har jag bara vräkt i mig onyttigheter. Kom fram till att jag vill se ut som H&M modellerna gör då de bär hotpants... Det ser ut som de bär shorts i stället för trosor eftersom stuss och lår är så smala. Så ser det inte ut på mig! Och förmodeligen inte på de flesta andra heller....

Min karaktär är som bortblåst och jag har varit jätte kass på att träna och har inte rört på mig särskilt mycket alls på sistone. Jag vet inte varför jag blivit så passificerad? Jo, jag har nog en känsla om anledningen till detta massiva vakum... Men den har jag inte lust att offentliggöra på internet. Vissa saker bör behållas för sig själv:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0