BACK ON TRACK!

Hej alla! Nu är jag tillbaka efter semester och ett längre uppehåll från bloggandet. Sommaren har varit skön men jag ser fram emot hösten och allt vad den kommande terminen har att erbjuda. 

Jag har redan börjat jobba efter att min agentur öppnade efter sommaren (10/8) och började med en rivstart!: modevisning för bad- och underklädesmärket Amoena, plåtning- för Allers magazin och Svensk Damtidning ( i går).
På måndag börjar jag min utbildning till Hälsopedagog och denna helg ska jag bara fixa hemma med min lägenhet så jag kommer i ordning inför skolstarten. Bland annat ska jag åka ut till IKEA i eftermiddag och köpa två taklampor. Min belysning i lägenheten är kraftigt undersatt!
Jag tänkte lyxa till det med att måla i kväll och det underlättar kraftigt om man ser vad man gör då:-) Vill att mina möbler ska bli klara så att jag kan sälja dem som planerat. Det är svårt att sälja något som inte blir färdigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0