En djurisk dag!

I dag har jag målat hela dagen och byrån som jag så länge har filat på blev äntligen klar. Jag har lagt ut den både på Facebook och Blocket till försäljning. För er som eventuellt är intresserade så kostar den 6000 sek och det går bra att maila på: [email protected] .

Nu ska jag röja lite i köket för att sedan hoppa i säng. Bäst att koja i tid inför första skoldagen. Ska inte vara på uppropet  förrän klockan ett. Så det är inte så farligt... Inte omänskligt tidigt. Ni får ta i beaktningen att jag inte har haft fasta rutiner på ett bra tag. Jag har inte jobbat regelbundet sedan i maj. Mina modelluppdrag i all ära men de sker stötvis veckovis. De skapar ingen särskild kontiniutet om man säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0