"gammal ...... rostar aldrig"

Härom dagen sprang jag på mitt ex Markus på Drottninggatan, då jag var på väg till Slussen till fots- genom city.
Det var super kul att se Markus efter så många år och vi bestämde att vi skulle ses under helgen som kom. Den vi precis avslutar. I morgon är det måndag och så börjar det om med en ny vecka...

Det blev en långpromenad med Elvis på Djurgårn. Jag och Markus hade jätte mycket att prata om och det kändes som om det var i går som vi setts sedan sist. Egentligen är det minst två år sedan vi hade kontakt.

Vi drack kaffe nere vid Djurgårdskajen och avrundade med en Sushi på Karlaplan. Jätte gott och mysigt.
Det enda jag behövde komplettera med väl hemma var CLA och vitamin B-12. Nu ska jag sova för jag är sååå trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0