Jag överlevde min första dag i plugget!

Första skoldagen är till sin ända och jag överlevde min första dag i plugget. Jag måste ju säga att det kändes lite märkligt att plötsligt sitta i skolbänken i gen. Det var ju x antal år sedan jag befann mig senast i en simultan situation och det var INTE i går. That´s for sure! Min klass verkar trevlig och vi är 29 st elever. Ett sedvanligt antal personer i en skolklass.

För att bryta isen fick vi leka pinsamma lekar (hela skolan tillsammans) och det var effektivt:-) Då jag skulle köra hem från Lillsved ville inte bubblan starta så ett gäng killar fick hjälpa mig att knuffa i gång den.  Min klassföreståndare sa att hon hade fått intrycket av att jag levde ett "fartfyllt och spännande liv" och syftade på min oberäkneliga bil. Ja, jag vet inte vad jag ska säga om det uttalandet?

"Andreas"  liftade hem med mig till city. Han gjorde ett intryck av att vara en soft snubbe, endast 21 år gammal och nybliven farsa och graviditeten hade varit planerad. Ovanligt och kul av så unga föräldrar:-) Han och hans jämngamla tjej hade även de 2 staffar- som Elvis.

På onsdag då vi ska åka Vaxholmsbåt med klassen för att "upptäcka" skärgården och omgivningarna så ska Elvis få följa med. De kommer han att tycka om:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0