Minut massage

I dag började vi dagen med att lära oss "Minut massage" som går ut på att under kort tid (ca 10 min) massera axlar, nacke och huvud på en person som sitter avslappnad, fullt påklädd bak och fram vänd (lutad mot ryggstödet) på en stol.
En persfekt massage teknik för att lindra ömma och spända kontorsaxlar och spänningshuvudvärk.

Jag ska överraska Cathrin då hon kommer hem från jobbet med lite minut massage och ett glas mousserande som en avslappning på en fredags eftermiddag. Både hon och jag har påbörjat nya stora förändringar med utbildning och för hennes del ny anställning. Vi kan behöva lite skumpa en dag som denna:-)

Jag talade med min bokare på Noveau models och fick bekräftat att även West Options (com) i Göteborg vill representera mig och det var ju en glad nyhet:! Jag har jobbat så mycket nu på sistone och "mycket vill ha mer".
Mitt jobb för Stadium har kommit ut nu och jag upptäckte det genom att jag såg en annons i Metro. Senare då jag flanerade på stan upptäckte jag att det var fullt med skyltning både i butik och i skyltfönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0