Alla tjejer äter godis då ingen annan ser...

Jag spelade in en musikvideo i går kväll tillsammans med Erik Window. Jag spelar den snygga tjejen som figurerar i bakgrunden medan Erik står för artisteriet och sången. Låten heter Humble ( ödmjuk ) och är faktiskt helt ok. Ni kommer att få se den på Youtube i vår. Don´t worry:)

Jag var lite kluven till att ställa upp i en musikvideo med tanke på min ålder och med tanke på min position i livet... Musikvideos var något som jag tyckte var kul att vara med i för tio år sedan. Vilket var helt förståeligt att en 24 årig tjej tycker:)
Jag är ingen exhibionist av samma anledning längre. Jag behöver inte stå under " spotlighten " och bli sedd till vilket pris som helst som då jag var yngre. Visst, jag gör fortfarande modelljobb och tycker det är roligt då de trillar in. Men de är utav en mer mogen karaktär och bidrar till  ett välkommet extra klirr i kassan.

Efter att ha resonerat med mig själv fram och tillbaka så bestämde jag mig för att skita vad omgivningen eventuellt skulle komma att tycka. Med tanke på att den här veckan har varit rätt tung mentalt så gjorde Erik, som är en helt  galen och underbar, min vecka. Även om det var endast några få klipp som vi filmade så tar alltid filmproduktioner tid och Erik hade försett oss med proviant i form av bananer och Ahlgrens bilar. Jag älskar Ahlgrens bilar! 

Yes, kära medsystrar! Jag får krypa till korset och erkänna att jag föll för frestelsen och kom säkert 10- 15 Ahlgrens bilar bort från målet till " mitt livs form ". Erik bara gapade av förvåning att jag som är tjej och dessutom " modell "  åt godis. Och jag svarade honom att: " Det är klart att tjejer äter godis! Alla tjejer äter godis - åtminstone då ingen annan ser... "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0