Hälsobooster på MOCCO

I dag träffade jag den söta och begåvade Rebecca Simonsson över en lunch på MOCCO. Eftersom både jag och Rebecca är inne i en träningsperiod blev vårt självklara val " Hälso Boostern " som idag bestod av en skaldjursrisotto. Namnet talar för sig själv och det visade sig vara ett mycket bra val och det var den godaste lunch jag ätit på länge. Jag är ett fan av just skaldjur och hade det varit möjligt så hade jag ätit det mycket mer ofta än vad jag gör.

* Fisk och skaldjur innehåller en kraftig antioxidant; Selen -  som skyddar mot fria radikaler. Selen behövs för cellernas syreförsörjning, nervsystemet, ämnesomsättningen, immunförsvaret, sköldkörtelfunktionen, spermaproduktionen, förhindrar jäsningsprocesser samt bra för avgiftande processer. 

Se Rebeccas blogg!:

http://www.improveme.se/rebeccasimonsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0