Hemmamys med god mat och trevligt sällskap

I kväll ska jag bjuda på middag för första gången i mitt nya hem. Det ska bli väldigt trevligt och jag älskar att laga mat! Med tanke på det celebra besök jag kommer att få så kan kvällen inte bli bättre...

På grund av tidsbrist så  kommer jag att göra något så enkelt som Kyckling med ädelostsås och pasta. Kanske inte den mest magra rätten men det känns som det kvittar på en lördag kväll. Vad är en porttion av pasta, kyckling och ädelostsås om man sätter det i perspektiv till alla drinkar man kan klämma i sig på krogen under en kväll? Omsätt den alkoholmängden i kalorier så känns en hemma kväll med lite mat med ens som ett mycket mer sunt alternativ:) Dessutom är det MYCKET trevligare. Det tycker iallafall jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0