Mitt livs form vid 35

Denna Blogg kommer att handla om min strävan efter min egna " livs form " som jag lovat mig själv att vara i då jag fyller 35 i sommar. Det kommer att kräva en strikt fokus och en stark målmedvetenhet med tidiga morgonrutiner på gymmet och en konsekvent kosthållning. Uppoffringar av livets goda glädjeämnen som Champagne och godis kommer tyvärr vara ett måste:) Trist, men att spela i division 1 är inte gratis!

Bloggen kommer även handla om kvinnlig fåfänga, återspegla inslag av min vardag och självklart kommer den inte att upphöra med att jag når mitt livs form. Även då jag når den så kommer det bli ett projekt att hålla den. Och är man en livsnjutare som jag så är kampen om att finna balansen i vardagen ännu större än för mer inrutade människor.

Biografi: Mitt namn är Malin Eriksson och jag är utbildad i Fysiologi - och näringslära och har jobbat som Personlig tränare under en tidigare period i mitt liv samt varit  marknadschef  för en av våra mest välkända svenska kosttillskotts grossiter. Dessutom kanske flera av er minns mig från Finest.se med bloggen Malins Hälsa? 

Det går jätte bra att som läsare ställa frågor till mig om kost och träning och jag lovar att i mån av tid försöka att besvara alla frågor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0