Ta en titt i en kvinnas handväska...

Den här helgen har varit den bästa helgen på mycket länge. Jag har tagit mig tid att äntligen få ordning i mitt hem och nu är det riktigt ombonat och hemtrevligt där. Hemmet är ens borg och trivs man inte där så är det svårt att skapa harmoni i resten av tillvaron. Så är det åtminstone för mig. Är det kaos omkring mig så brukar det oftast återspegla oredan i min själ:) Man brukar säga att; " Ta en titt i en kvinnas handväska så kan du få en känsla hur det ser ut i hennes hem. "

Det är så skönt att vakna upp på en måndag och känna fräsch och utvilad. Istället för uteliv och sena nätter så har jag ägnat mig åt träning, bio, sköna promenader och häng på mysiga fik på söder. Jag har inte satt min fot en endaste gång i city!

Jag kände mig riktigt samlad och " vuxen " då jag stod i köket igår kväll och lagade dagens lunch. Det borde väl vara en självklarhet för de flesta men det är det inte alla gånger för mig. Tyvärr. Men med tanke på min målmedvetenhet med träningen så är det nödvändigt att planera kosten med lite framförhållning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0