"Åh, nu mår jag lite svajigt och måste dricka 20 koppar te!"

Jag är klarvaken trots att klockan bara är sju en lördagmorgon. Måste ha sovit för mycket i går eftermiddag (vilket var sjukt skönt) så att kroppen är för utvilad för att komma till ro. Jag har verkligen vilat mycket under denna vecka och det börjar väl ge utdelning.

Är också riktigt sugen på att träna i dag och jag hoppas att det håller i sig till senare. Läste någon artikel nyss på msn:s hemsida där de skrev att unna sig godsaker ska få en på bättre humör... För mig blir det helt tvärt om! Jag blir loj och skit grinig av snabba kolhydrater. Dessutom ger de ingen tillfredställelse. Har jag väl kommit i gång med att "frossa" i glass och godis så vill jag bara ha mer. Det är sjukt vilka begär jag kan framkalla- plötsligt- "bara sådär".  Från att ha varit huvudsakligen strikt i månader så kan det bara säga "crasch, boom, bang!" , och jag faller i genom.

Oftast har det med känslor att göra. Att jag hamnar i ofas emotionellt som utlöser dessa "attacker". Hade varit bättre om jag hade fått cravings efter typ "te":-) "Åh, nu mår jag lite svajigt och måste dricka 20 koppar te!"

Nej, det här håller inte, det går inte i hop med min självbild att sitta uppe med tuppen och blogga på en lördagsmorgon. Ska faktiskt åtminstone försöka att somna om. Jag får slå något hårt i huvudet så kanske jag svimmar?:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0