Ett riktigt fynd!

Jag kan verkligen rekommendera er att besöka Thaibåten nere på Östgötagatan 100 (söder) på de varma och soliga söndagar som återstår av sommaren. Det är det bästa stället i stan! Överlägset:-) "Thaibåten", själva namnet talar ju för sig självt... Och på söndagar så spelar de fet house music- vilket jag älskar! Det brukar vara riktigt mycket folk och vill man äta så bör man komma i riktigt god tid eller alternativt boka bord.

Vi var inte ute så länge i går kväll men det räckte för att jag skulle bli trött. Jag segade mig i genom förmiddagen, låg framför TV:n och tittade på amerikanska såpor (shows) tills då jag slutligen tvingade mig själv in i duschen. Hade ett par ärenden i stan och bland annat gjorde jag ett riktigt fynd på Top Shop. Jag hittade ett par sandaler på rean som jag hade beställt tidigare på nätet för 500 kr men de kom aldrig fram till min nya adress. Då jag försökte att beställa om dem så var de slut på lager. Nu fyndade jag dem för endast 189 kr!:-) REA är super, då man kommer över saker som man riktigt gärna vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0