För mycket kolhydrater förgiftar en

 Jag befinner mig just nu hemma hos en kär vän i Hammarbysjöstad. Vi har precis ätit grillad kyckling och ska dricka kaffe på den stora ballkongen. Det är så himla fint här! Det är roligt att sitta och titta på stora båtar som passerar och skulle man vilja fika på något ställe nära så har man både "Boule och berså" och Thaibåten runt hörnet bara. Ett stenkast från denna adress.

Vi hade tänkt att sticka till gymmet en sväng men i så fall måste jag hämta träningskläder i Solna och det känns långt. Jag hyrde Stephen Kings senaste rulle i går och att döma av kovelutet så verkar den suveränt bra. Christian Slater har en av huvudrollerna (bara en sån sak). Det blir nog film och krypa upp i soffan och mysa i eftermiddag. Träningen kan vänta tills ännu senare. Eller kanske tom till i morgon? Min karaktär börjar tryta.

I går åt jag så mycket mat, godis och glass att jag känner mig helt bakis i dag. För mycket kolhydrater förgiftar en. Det är inget skit snack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0