Förbränning

Det verkar som om det vackra vädret har återkommit? Hoppas det! Regn och rusk gör ingen glad. Jag har precis ätit gravad lax och potatis till lunch och tänkte bege mig ut på en lång promenad med min hund.  Bland annat tänker jag titta förbi min bror på hans jobb en sväng. Det var ett tag sedan jag träffade Petter. 

Jag var på IKEA i går kväll tillsammans med Cathrin. Jag tittade ut en garderob som jag ska köpa vid tillfälle. Så snart jag har råd. Den var inte särskilt dyr, det kan jag inte påstå men tillräckligt dyr för att göra hål i plånboken, suck!

Efter IKEA svängde vi förbi Stäket på ett kvickt ärende. Det är väldigt vackert nere vid småbåtshamnen där. Ett perfekt ställe att bo på om man vill bo pitoreskt och naturskönt utanför Stockholm.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0