I dag fyller jag år!

Mitt ex var faktiskt den första att gratulera mig i morse, känns lite tomt och konstigt att fira min födelsedag utan honom... Mamma hamnade på andra placering. Sen har det fortsatt med indroppande gratulationer. Man blir glad då folk kommer i håg en. Tack vare facebook så får ens vänner effektiv snålskjuts med att komma i håg just födelsedagar, som man annars så lätt glömmer bort.

Dagen började med ett möte och jag kände mig väldigt trött, varm och irriterad då jag vandrade hemmåt genom Hagaparken. Gjorde bort mig i gen och åt en mjukglass. Jag är laktosintollerant och tål inte glass särskilt bra. Det resulterar i gasig och uppspänd ballongmage och det är inte särskilt kul. Tur att man har hund. Då kan man alltid lägga skulden på honom om man råkar släppa sig:-)

En reporter ringde från tidningen Hälsa och gjorde en kort intervju om mig som person och min uppfattning om vad Hälsa innebär. Passar ju bra för mig som ska läsa till Hälsopedagog i höst att göra jobb som ligger i den linjen.
Nästa vecka måste jag börja träna mer (hur varmt det än är) så att jag är i bra form då utbildningen börjar. Det är en tuff och fysisk utbildning och det gäller att vara väl förberedd på vad som komma skall. Men det ska bli kul! Och det kommer nog att ligga väldigt bra i tiden och i min livscykel att börja studera. Spännande att träffa en massa nya likasinnade människor. Åtminstone har vi intresset för hälsa gemensamt.

Kommentarer
Postat av: Stefan Sahlin



Grattis tjejen!

Hoppas du får en bra dag!



/ Sahlin

2009-07-04 @ 14:41:15
URL: http://www.anderssonsahlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0