jag är en otroligt "grund- lat" människa i min natur

I dag börjar min "diet", eftersom jag redan den 3:e augusti ska prova ut baddräkter inför en visning den 13, 14:e augusti. Då kan man inte få snålskjuts av min bäste vän Adobe:-) Då är det "the real stuff" som står oskyddat i spotlighten på catwalken.
Så, jag gör bäst i att börja NU! Det är trist att man alltid ska vara så illa tvungen att jobba på formen för att modella. Hade varit skönt om man hade varit 175 cm och naturligt "skinny". Men det är inte jag, suck!

Å andra sidan, för att se "kampen" från den ljusa sidan, så håller man nere på blodfetter (kolesterol), celuliter har jag inte sett skymten av pga all träning (bra blodcirkulation) och jag är oftast pigg och glad. Med få undantag. Man håller sig ung och vital av att ständigt slåss mot försoffningen. Jag konstaterade senast i dag att jag är en otroligt "grund- lat" människa i min natur som trivs bäst att bara lata mig. Jag måste framkalla mitt driv (många ser mig som driven) för att få saker och ting gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0