jag åt tills jag bokstavligen höll på att kräkas

Söndag kvällen har gått in på måndag morgon- klockan är ett! Denna söndag har varit i samma stil som de flesta söndagar. Jag har varit trött efter kvällen och natten från i går och sov några timmar på förmiddagen. Då jag vaknade till liv i gen ringde jag "Danne" eftersom att vi hade bestämt att ses i kväll.

Jag och Elvis tog en promenad hem till Danne som bor i Norrtull. Vi gick och köpte glass och fikade med kaffe och världens största marängsviss. Danne fyllde en hel tallrik med marängsviss och jag åt tills jag bokstavligen höll på att kräkas. Men gott var det:-) Vi kollade på "The Reader" med b.la Kate Winslet i en av huvudrollerna. Den var stillsam men bra.
 
Efter filmen promenerade jag och en något rastlös Elvis hem. Han fick springa lös eftersom det var så sent på kvällen och det är få möten. Han är så rolig min hund! Han skuttar i det höga gräset som en kanin. Han springer så snabbt att inte benen hänger med och han slår frivolter och står på huvudet. Han är lite säregen:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0