Middag på Teater Grillen i kväll

Det regnar ordentligt! Vilket är super bra. Man blir ju helt av banan av de senaste dagarnas kvalmiga hetta. Min söta bror och min snälla pappa firade mig i går kväll med pompa och ståt på Marie Laveau. Vi åt en jätte god middag och drack en massa gott vin till. Efterråt promenerade vi längs Södra Mälarstrand och njöt i fulla drag av Stockholm när huvudstan är som vackrast. Min bror som precis har flyttat hem efter nio år utomlands älskar att Sverige är så rent och fräscht. Stockholm är en småstad för honom. Lika stor som arealen av ett distrikt av London, där han spenderat sina senaste fem år.

Nu sitter jag i köket, spelar musik och dricker bål som jag och Cathrin har gjort- baserat på mousserande vin. Jätte gott! Lite farligt med bål bara;-) Nu är det ifs ingen sprit i och då är det ok. Cathrin ska bjuda mig på middag i kväll på Teater Grillen. Det ser jag verkligen fram emot och jag gillar verkligen det stället. Mycket trevig personal och god mat:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0