Omslagsplåtning kl. 10.00 i morgon bitti för Hälsa

Vilken hetta det är! Det känns som om det verkligen skulle behöva regna ur en natt så att det går att andas normalt i gen.
Började morgonen med att tvätta tidigt (07.00) men efter det somnade jag om i gen. Var lite trött efter gårdagen eftersom jag mötte upp några vänner på restaurang Grappa på S:t Erikspaln. Det blev väl lite halv sent men inga större mängder alkohol. Jag drack bara två glas vitt vin på hela kvällen. Det är ju helt ok. Det är ju sommar och då vill man ju fånga stunden. Och vem vet, det kanske regnar nästa vecka? Hoppas inte men man kan aldrig veta?

Jag hade glömt kvar kläder i huset i Saltarö där jag firade midsommar. Jag fick tillbaka dem i dag då jag lunchade med Nisse. Vi åt Ceasarsallad på en restaurang i Kungsträdgården. Jätte trevligt och gott! Efter lunchen hälsade jag på Carro på NK´s parfymavdelning innan jag och Elvis vandrade hem i gen genom Hagaparken.

Äntligen har jag fått förrådsnyckeln av värden och nu ska Cathrin och jag börja bära ner saker i källaren. Och då det är klart så ska jag faktiskt bege mig till SATS och träna ett pass. Har omslagsplåtning för tidningen Hälsa i morgon bitti klockan 10.00 och vill känna mig fräsch:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0