Jag satt och kylde mina trötta svullna ögon med en kall vattenflaska

Jag var så trött då jag vaknade i morse att jag nästan hade en "nära döden upplevelse".  Jag sov så himla dåligt under natten och fick säkert inte mer än 3-4 timmars sömn. Inte så roligt då man ska plåtas tidigt morgonen därpå. Man kommer ju inte undan längre från slarv. Det syns direkt!

Elvis fick följa med till fotograf Anton Svedbergs studio på Malmgårdsvägen på söder. Vi började vår vandring från Haga Norra ca kvart över åtta och var framme en och en halv timme senare. Jag satt och kylde mina trötta svullna ögon med en kall vattenflaska medan "Camilla" från Make Up store fixade mitt hår. Eftersom det var ett omslag för Hälsa så blev det en naturlig make och hår. Håret bara plattades lite och rufsades till. Jag fick se bilderna i efterhand (bra med digitalt foto) och de blev faktiskt helt ok. Omslaget kommer ut den 23:e juli. Ni får hålla utkik i butikerna då;-)

Nu har jag precis ätit och jag ska snart ta bussen till slussen för att möta upp Emma. Vi ska grilla hemma hos Emma och hennes man Johan (deras son Leo) och de bor i ett stort hus med sjötomt i Nacka. Det ska bli jätte mysigt:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0