Vart tog det fina vädret vägen?

Veckorna fullkomligt rusar i väg. Med full fart! Har det verkligen med åldern att göra? Som många säger; att tiden går snabbare med åren? Skrämmande, kan det gå snabbare än så här? I så fall hoppas jag att det dröjer innan jag fyller 36. Det är ju nu nästan ett år kvar precis...

Vart tog det fina vädret vägen? Det bara försvann! I dag är himlen blygrå och regnet envisas med att falla ner konstant. Man blir lite paralyserad och inte särskilt utåt agerande. Det enda jag vill är att krypa upp i soffan med en kopp hett kaffe framför en bra film. Allt annat verkar jobbigt. Jag har gått runt i myskläder nästan hela dagen och såsat runt. Det finns massor med andra saker jag skulle kunna göra men det känns som om det kan vänta till i morgon. Sen är det helg. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0