annars hade jag sovit bort dagen

Det kommer inte att bli något storverk av denna blogg om jag inte är mer flitig med att uppdatera. Men för tusan, det är ju sommar! Jag har tyvärr ingen mobil med internetuppkoppling så inläggen sker helt sonika från min lilla bärbara "Skrutt i bang bang" hemma i köket. Självklart vill jag passa på att leva livet utomhus och då känns interaktiv kommunikation rätt sekundärt. Men så länge det åtminstone registreras ett inlägg per dag så är jag nöjd...

Jag sov dåligt i natt och var tvungen att sova i kapp på dagen. Petter, min bror, (som är hemma i stockholm nu- permanent!) ringde nyss och väckte mig. Bra det, annars hade jag sovit bort hela dagen. Jag sov så himla skönt.
Vi bestämde att vi ska lägga oss och sola på Djurgården. Åh, jag blev så himla sugen på mjukglass då vi brörjade prata Djurgård. Finns världens bästa glasskiosk där, precis då man kommer över bron från Strandvägen. Mums!

Nej, det här håller inte! Måste slänga mig in i duschen så att jag kommer i väg. Det är så lätt att bara låta tiden gå då man sitter vid dumburken. Ha en bra dag alla i solen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0