Ännu mer kvinna

Jag och min "kusin" Eric var ute och löptränade i går (det är HANS fel att jag har ont i knät i dag) och innan vi började springa (vi väntade in Erics kompis "Johan") så stod vi och småsnackade. Jag berättade att mitt ex (sedan 10 år tillbaka) syster dotter "Natalie" precis tog studenten och vuxit upp till en riktigt vacker ung kvinna. "Ja, då man ser de små "skitungarna" växa upp inser man vad det har blivit av en själv:-)", sa jag lite sarakastiskt.
"Ja, just det, ännu mera kvinna", kontrade Eric. Snällt sagt, eller hur? Jag gillade det uttrycket, ännu mer kvinna! Inte gammal och passé utan bara ännu mer kvinna;-) Ha ha! Tack Eric, you made my day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0