brukar inte normalt sett vara så mycket för "jippon"

Regnet står som spön i backen, shit! vad det regnar- det suger ju fett:-( Jag hade räknat med att bli brun på min semester men det kan jag nog glömma inser jag nu. Jag får väl köra några vändor med konstgjord sol och låtsas att det har varit bättre än vad det har varit. Men varför det? Egenetligen, vem bryr sig? Det är väl bara jag själv som ställer mig själv i fokus, I guess:-)

Pratade med en polare i dag som lovade mig att vi ska ut och segla i sjärgården då jag kommer hem. Kul! Det är roligt att ha saker att se fram emot...  Slängde även käft med Caroline och vi pratade lite lätt om att fira midsommarafton tillsammans... Har faktiskt ingen som helst aning om hur, med vem/vilka och var jag ska fira i år? Jag har liksom inte hunnit tänka på det förrän nu. Jag brukar normalt sett inte vara så mycket för "jippon" men i år vore det faktiskt kul att göra något kul. Skulle helst av allt vilja vara på en stor privat fest i skärgården, ja- köra en "Pripps Blå klassiker". Den svenska sommaridyllen, ni vet.

Lyssnar på en gammal gammal, något "moody" skiva; "Den ständiga resan", med Marie Fredriksson. Jätte mysig att lyssna på då det regnar ute. Jag har alltid tyckt att en duett mellan Marie F och Annie Lennox vore häftigt! Borde inte deras röster vara klockrena i hop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0