Det gick riktigt bra att springa

Tillbaka hemma efter en tur i elljusspåret. Det gick riktigt bra att springa. Trots att det var sent och att jag hade magen full av mat. Jag cyklade ut och tänkte att jag säkert skulle hinna smälta maten någorlunda tom att det var dags att kuta.
Min plan är att kommande vecka springa 5 km varje förmiddag och styrketräna i gymmet på kvällarna. Från och med måndag så kommer jag även att dra ner på käket. Jag vill ju bli slimmad och inte komma hem som "Hulken"... Särskilt om jag nu får jobbet för "Allt om bröllop" eller "Bröllopsmagasinet" , är det ju inte en hit att se ut som en man i klänning.
Jag lägger på mig muskler otroligt lätt och har ett läskigt bra muskelminne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0