en massa korv

Sitter vid köksbordet, bloggar och äter gammalt godis som jag hittade i en låda. Geléhjärtan är gott, även då de är hårda som sten. De går knappt att tugga och då varar de ju längre- "stenhjärtan!"

Jag har haft en skön dag i solen tillsammans med min kompis "Kalle". Vi hade picknick på Djurgården och åt pastasallad och låg och pratade i solen på en filt om våra framtidsplaner och mycket annat. Elvis fick en massa korv som jag hade köpt på ICA. Hittade en tjugolapp i ett par jeans då jag tvättade i morse och bestämde mig för att köpa något gott till Elvis för den. Det blev ett paket Hotdogs! Självklart fick han inte äta upp hela paketet. Då hade hans stackars lille hundmage expolderat. Han har ju ingen gräns för vad och hur mycket han kan trycka i sig.

Klockan är snart halv tio och jag funderar på att koja tidigt. Jag är trött och i morgon ska jag träffa ett företag för ett första möte. Det hade ju varit schysst om jag kunde masa mig upp i tid och gå morgonpromenad i hagaparken med Elvis och efter det ta cyklen till mötet. Då skulle jag också hinna med att pressa in en träning på väg hem från mötet... Hade tänkt att tränat i dag men tiden rann i väg tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0