En riktig "skogsmulle":-)

Det bränner i kinderna efter regn och blåst, jag börjar bli en riktig skogsmulle. Jag och mamma tog hundarna på en långpromenad till "Fritidsbaren" som ligger på stranden- nästan framme i Ystad. Det går riktigt bra för den restaurangen på sommrarna då det är mycket turister här nere på Östrlén. Ett äldre par som är (var) vänner till mina avlidna morföräldrar driver stället och bor i Spanien under vinterhalvåret. Perfekt! Det är säkert tack vare det som de håller sig såpass vitala trots att de båda är i åttioårsåldern... De stressar säkert inte särskilt mycket om man slår ut deras livsstil på ett år.

Vi fortsatte ner till Ystad Saltjöbad som är hotell, konferens, spa och träningsanläggning, restaurang och bar. Jag tog några bilder och som ni kan se själva så är det rena rama himmelriket att inkvartera sig där en fin sommar:-)
Ingen som är sugen på att komma ner och hälsa på? I veckan ska det bli riktigt fint väder i gen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0