En toppendag:-)

Denna dag har varit "great" och jag började den med en riktigt nice promenad genom Hagaparken (detta inlägg blir i dagboks form). Lämnade Elvis hos "Emma" på Globalmouth (vad skulle man göra utan sina vänner?) och spatserade vidare till Klippoteket på Sibyllegatan. Nina, världens bästa frissör klippte mig och efter hon var klar så var mitt hår perfekt, som vanligt då hon har fått fria händer. "Lita på din frisör, vi vill dig inget ont!" står det på som avslutning på hennes presentation på Klippotekets hemsida, ha ha! Men jag fyller i, ni kan lita på Nina! Trust me on that one:-)

Givetvis hann jag med att träna ett klanderfritt pass på SATS Odenplan. Körde bröst, axlar och mage och det gick riktigt bra. Som jag sagt många gånger förr; "jag har aldrig ångrat ett träningspass;-)"

Elvis sover borta i natt hos mina underbara grannar; Pierre och Lovisa. Matte ska på fest! Först i Volvocars Showroom kl. 20.00 och sedan vidare till Strandbryggan där min polare "Alex" har klubb. Dj Jennifer Lopez ska spela där i kväll. Det ska bli suveränt kul att festa i kväll efter två veckor på landet. Men det hade förstås sin charm; "borta bra men hemma bäst (fest)! Återkommer i morgon med resumé! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0