jag är ett freak

Nu börjar det bli riktigt sent och jag bör krypa till kojs nu om jag inte ska vara helt död i morgon bitti. Har lite att stå i faktiskt och dessutom har jag planerat att träna på förmiddagen. Jag är ett "freak" som tänker på träning hela tiden:-)
Brorsan vädjade till mig på Facebook om att jag kunde väl posta något annat tema än just "träning" till min status, han började tröttna rejält stackarn. Äh, det är inte direkt "synd" om honom. Ju vidare han inte deltog i naken- cykleloppet i London där han bor? I så fall har han nog skavsår mellan skinkorna!

Funderar på om jag ska köpa en top som jag provade på H&M i dag? Den var fin, inget "extra vaganza" men schysst ändå. Diggade färgen, kvalitén och fallet i materialet. Den var fin på och kostade endast 98 kr- som hittat!

Fick en inbjudan till en exklusiv bjudning som Volvocars arrangerar i sitt showroom i Kungsträdgården på onsdag. Yes! Då har jag kommit hem. Det ska bli super trevligt och jag ser fram emot att träffa min gamle vän "Per Hägg" på plats som är säljchef för Volvocars... Per är inte gammal, vi har bara kännt varandra länge;-)

Börjar bli en "silverfox" och måste färga mitt hår i morgon. Har valt en nyans som ligger så nära min egen kulör som möjligt. Dessutom blir det till att maxa med BUS! Vem vill se ut som en "knattepinne" i vanilj? Det är ju faktiskt sommar. även om klädbutikerna rear ut alla sommarkläder redan nu. Det måste vara ÅNGEST att vara butiksägare nu? Jag skulle inte vilja vara det. Nej, nu måste jag ta mig själv i nackskinnet och bära mig till sängen! Zzzzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0