Klings modeblogg...

Det är inte ofta jag läser andras bloggar men i bland kikar jag in på Klings modeblogg. Såg att hon listat världens mest betalda supermodeller och Gisele Bumchen ledde inte helt oväntat ligan med 33 miljoner om året. Hon har med andra or råd att tanka sitt jetplan;-) Och kan kalla sig för "ekonomiskt oberoende", det hade inte varit helt fel att vara det. Just nu känns det som det i alla fall. Ändå drivs jag av att "kämpa"  och att vara aktiv med olika projekt  (självförverkligande) men det kan ju vara mer eller mindre bekvämt under tiden som den kampen pågår:-)

Då tidens mest vackra supermodell är i mina ögon "Carrie Otis" som blev känd genom "9 1/2 vecka" som hon spelade in med Mickey Rourke. De gifte sig senare och inledde i och med det ett stormigt förhållande som ledde till drogmissbruk mm. Carrie Otis är verkligen en sensuell kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0