Mitt första styrkepass på Breeze Fitness

Nu har jag averkat mitt första styrkepass på Breeze Fitness. Det gick otroligt bra att träna och jag kände mig stark som en oxe. Jag cyklade in till Ystad ( ca 1 mil) , sprang 20 min på bandet, tränade en ordentlig omgång ben, mage och lite axlar. Avslutade med 10 min löpning i gen innan jag cyklade hem till Nybrostrand.

Det var ett bra första pass och jag har som sagt löst ett två veckors kort och kommer att träna varje dag. Jag kommer att komma hem som ett kraftpaket! Middagen i kväll blev våfflor (med grahamsmjöl blandat med vete) och sylt, keso.
Mamma undrade om jag ägde ett våffeljärn, vilket jag inte gör och jag vill inte heller ha något. Jag vill att våfflor ska vara något lite "lyxigt" som man äter ibland- som hemma hos mamma. Det är ju inte så bra att proppa i sig för mycket våfflor. Det är så långt ifrån GI man kan komma:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0