Om tre veckor är han hemma

Min bror heter Petter och han är en av mina allra bästa vänner. Vi har alltid "hängt" som man på modern tid uttrycker sig.
Allt från att ha tränat mycket i hop, festat, delat varandras innersta tankar och bollat framtidsplaner och visioner. Petter är liksom jag en väldigt kreativ person och har nu fått jobb som AD på en byrå i Stockholm som heter "Some Guys".

Brorsan har bott i London de senaste fyra åren och dessförinnan tre år i Sidney där han utbildade sig. Han är en riktig "globertrotter" och vi har väl båda varit - och fortfarande är sökare, men det uttrycker sig på olika vis.
Nu ska Petter flytta hem till min STORA förtjusning och äntligen kan vi börja ta del av varandras vardag i gen. Kommer att kännas tryggt att ha honom hemma- nära mig. Brorsan kan man alltid räkna med:-)

Om tre veckor är han hemma och då ska vi ha en gemensam fest ihop; min 35 års dag v/s Petters välkommen hem fest!
Då hoppas jag att så många som möjligt kan komma:-) Det kommer att bli såååå kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0