Omdöme

Jag fattar inte varför jag envisas med att vakna innan tuppen varje gång jag har festat? Skickade några sms  till vänner för att återanknyta till en trevlig kväll och jag fick samma inledning på alla tre svaren; " Kom du hem nu, eller vaknade du precis?!" Hello! Vad tror mina vänner om mig egentligen?:-) Förmodligen har de kännt mig för länge... Och visst man blir inte "personlighetsförändrad med åren (vissa kanske?) men man lugnar faktsikt ner sig en aning med tiden. Jag har faktiskt börjat utveckla en god egenskap som kallas i folkmun för OMDÖME:-)

Jag hade ett super bra möte i dag med en ny samarbetspartner som jag verkligen tror kommer att generera jobb på sikt. Det känns verkligen super bra i maggropen och jag ska faktiskt fira det i kväll:-) Man kan alltid hitta bra (och dåliga) skäl till att fira, ha ha! Klockan 19.30 ska jag träffa "Helene" på Riche för att vi sedan ska delta på PUMAS tillställning på Rose. Oj oj oj, och i morgon är det midsommarafton. Känn på den! Tant Malin kommer att vara rätt sliten på lördag, men men- man lever bara en gång och det ska göras med stil och intensitet.

Elvis tycker att hans matte är ute och svirar för mycket nu, hmmm. Han såg lite anklagande ut då jag lämnade honom för passning i gen. Men bättre att han har det bra med folk som tycker om honom än att han är ensam hemma för länge. Det är INTE alls bra! Enligt lag får djur endast bli lämnade ensamma 6 timmar. Det är max! Bra lag:-) Önskar er alla en trevlig afton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0