Saknade min lilla Elvis

Så, var allt midsommarfirande över. Jag gjorde en tvådagars fest till hälften. Saknade min lilla Elvis och tycker att han är viktigare än Sandhamn. Men det hade säkert varit en trevlig upplevelse det med. Vet att min väninna Elinor var där med sitt gäng. Hon hade säkert bara varit en av många vänner och bekanta som jag hade sprungit in i om jag varit där.

I går blev det bara en lugn kväll hemma med en kompis på besök. Vi hade tänkt att gå ut men vi hoppade det och stannade hemma. Det var nog lika bra det. Det blir bara ett kort inlägg i kväll. Har ingen jätte inspiration för att skriva just nu. Kommer i gen i morgon med mer energi och skrivaranda. Det är sällan jag har peoblem med att hitta orden eller ämnen att beröra. Det finns alltid något. Nu måste jag gå ut med min stackars något understimulerade hund. Han har bara varit ute korta turer under dagen för att jag har varit trött. Ska kompensera det nu, bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0