Super Star

Nu är jag och Elvis på väg hem upp till Stockholm i gen. Det känns faktiskt lite smått vemodigt att lämna min avslappnade tillvaro på landet... Jag som prcecis hade börjat varva ner  och distansera på riktigt från ALLT.
Jag har haft en jätte mysig helg och det efterlängtade fina vädret kom till sist till Ystad. Jag tror faktiskt att jag fick en hel del färg i går då jag var ute på en av mina berömda två mila promenader med hundarna.

Min bokare "Lelle" ringde i går och ville att jag ska gå på en casting för TV 3´s "Super star" och de sökte "vältränade kroppar" för den produktionen. Smickrande att Lelle tänkte direkt på mig och visst har jag tränat under dessa två veckor men om man vräker i sig mat, godis, glass och kanelbullar så blir man inte särskilt "hård":-)

Vi får väl se vad de tycker om min "shape" på onsdag. Jag sprang i alla fall i går kväll och jag ska gymma både i kväll och i morgon förmiddag- innan castingen. I skrivandets stund sitter jag inloggad på ett internet café på Malmö station och väntar på "Michelle Silva". Michelle och jag lärde känna varandra då jag jobbade i Gran Canaria för "Golf Store" och hon sminkade till det jobbet. Michelle är en jätte duktig makeup artist. Dessutom vacker som en dag och hade hon bara varit 15-20 cm längre så hade hon garanterat varit supermodell i dag. I swear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0