trist blogginlägg

Äntligen bättre väder, det var på tiden! Tänk att vädret påverkar ens humör så mycket?  Jag och mamma "gjorde stan" i förmiddags... Jag shoppade brun utan sol (ja, va fan ska man göra?), lite underkläder och hoppyfärger.

Jag gjorde en väggmålning på mammas jobb; barnavårdcentralen Apgränd, plitade dit en palm och en apa som hänger i palmen. Lättförtjänade pengar för mig:-)

Jag höll på ett par timmar med mitt konstverk och därefter cyklade jag till gymmet och körde ett hårt pass. Jag har fortfarande lite ont i mitt knä? Faktiskt första gången jag har ont någonstans efter träningen. Börjar bli gammal, lättare att överanstränga sig då tydligen, huh!


Det vankades skärgårdstallrik till middag (sill, ägg, prästost och öl) och jordgubbar med glass till dessert. För att smälta maten så gav vi oss ut på en milsrunda med hundarna- jag och mammsen. Nu ska vi dricka kaffe och titta på film. Shit, vilket trist blogginlägg, ha ha:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0