"frivillig frukost kl. 03.45 "

Ingen dag är den andre lik i mitt liv, that´s for sure! Ena dagen glassar jag runt på Djurgårn och har picknick i solen, nästa dag springer jag runt på seriösa möten och tränar hårt-  för att dagen efter dricka vin i solen mitt på dagen med vänner ... Och som nu, sitter jag  pliktskyldigt vaken kl. 02.30 och ska vara på plats senast 04.00 på Eyes Production på Erikbergsgatan för att bli sminkad till ett jobb för en av sveriges största sportkedjor . Vi ska plåta löparbilder i gryningen- that´s why:-) Det stod i informationen att det var "frivillig frukost" kl. 03.45.

Längtar redan tillbaka till min säng att krypa ner i efter avslutat jobb. När kan det bli? Runt sju- åtta kanske? Ska möta upp min bror som kommer till Stockholm runt lunch för ett välkomnande och en fika. Det ska bli super kul!

Jag måste även träna i dag. Jag har gått med i en ny agentur; Noveau Models sedan någon dag tillbaka och jag har redan två bokningar och den ena kräver pollar i underkläder. Vi ska ta dessa på fredag och då vill jag gärna känna mig fit. Inte för att det gör någon större skillnad om jag tränar i dag då bilderna ska tas i morgon men jag blir åtminstone "mentalt fit" och det kan vara avgörande nog;-) 

Nu ska jag äta frukost (kokta ägg) , rasta Elvis för att sedan bege mig ut på min powerwalk till Eyes Production.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0