Variationsmöjligheter

Good morning sunshine! Tyvärr, ingen sol i dag heller! But; "we shall overcome":-) Hursomhelst, ni märker att variationsmöjligheterna av sysselsättningsgrad är begränsade här på Österlén. Mina aktiviteter är präglade uttav promenader, träning, hundar, film och tankeprocesser.

Vi ska få gäster senare i kväll så jag tänkte faktiskt förekomma mig själv (brukar dra ut på tiden) och hoppa in i duschen nu, äta frukost, dammsuga och promenera med hundarna till Ystad centrum. Det där mousserande vinet ska tillbaka, kanske köpa en liten present till min mamma och Uno för att visa uppskattning för deras gästfrihet, posta ett brev, hyra fler filmer och köpa nya pärlörhängen (mina ryker i rasande takt så fort jag fått dem i öronen, sjukt!) . Förresten, såg att mitt omslag för Tara kommer ut redan den 17:e juni, alltså på onsdag om en vecka. Sitter med det aktuella numret framför mig som mamma lånade hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0