Vart tog självrespekten vägen?

Jag är expert på att bara låta tiden att gå. Nu har jag suttit framför datorn i säkert två timmar och i stort sett inte gjort någonting mer än att bloggat, surfat runt bland musikvideos på Youtube, trots att jag borde ta mig i kragen. Mitt hår är skitigt, jag luktar motsatsen till nyponros och mina naglar behöver fixas. Jag är så jäkla dålig på att göra saker för mig själv. För i helvete Malin, vart tog självrespekten vägen? Kanske aldrig har haft någon, vad vet jag?

Hunden springer ute och leker för sig själv på tomten. Just nu "dödar " han en tyganka. Men han behöver komma ut på en ordentlig promenad. Särskilt om jag ska sticka i väg och träna senare. Då behöver han vara trött om han ska lämnas ensam en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0