Vi kvinnor har en tendens att bli emotionella...

Det är måndag morgon och solen skiner högt på himlen. Jag är i färd med att tvätta, strax klar och ska sen ta en lång promenad med vin vapendragare "the one and only Elvis". Jag har några trista ärenden att göra som innebär att säga upp samarbetsavtal för ett annat kontrakt. Det känns lite trist att "svika" de personer som frontar dessa företag men det är ju rent affärsmässigt- det är så man får se det! Såklart, tänker ni män som läser detta:-) Vi kvinnor har en tendens att bli emotionella även då det kommer till affärer och det ligger oss oftast i fatet.

I eftermiddag ska jag träna, det var nu några dar sedan sist och denna vecka, till skillnad från förra, är det diciplin och ordning som gäller. Planen är att bli klar med mina möbler hemma (måla färdigt dem), fixa färdigt i min lägenhet genom att se till att få förrådsnyckeln av min värd. Finally! Överlämningen av min lägenhet har varit en process. Det är ju synd om saker och ting sker för lätt;-) När det väl gör det, det händer ju, så antar man genast att det måste vara något fel? Det är nästan så att man framkallar dem själv på grund av förväntningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0